pondělí 18. srpna 2014

Brokolicové karbanátky

Jako každý měsíc mi přišlo domů předplacené číslo časopisu Apetit. Při listování stránkami, jsem narazila i na tento recept, a protože jsem doma jednu brokolici měla hned jsem ho chtěla vyzkoušet.
Hned jak jsem brokolici rozmixovala, tak začala tak strašně smrdět, až jsem si říkala, že to opravdu nebyl dobrý nápad, ale vytrvala jsem a pokračovala ve vaření.
V konečném výsledku, karbanátky vzhledově vypadaly jako masové, ale po rozkrojení a ochutnání byla, překvapivě, cítit brokolice. Chutově, ale byly karbanátky opravdu dobré a třeba s uvařenými bramborami by se to hodilo na nějaký jednoduchý, rychlý a levný oběd bez masa.







INGREDIENCE:
600 g brokolice
4 vejce (žloutky a bílky zvlášt)
150 g tvarohu
strouhanka
sůl, pepř
4 stroužky česneku
1 malá cibule


  1. Brokolici, česnek a cibuli rozmixujeme v mixeru. Přidáme 4 žloutky, tvaroh, sůl, pepř a vše společně promícháme. Strouhanku přidáme podle potřeby tak, aby byla směs dost tuhá a my mohli pohodlně tvořit karbanátky.
  2. V míse vyšleháme sníh a opatrně přimícháme k brokolicové směsi.
  3. Tvoříme karbanátky, které položíme na vymazaný plech. Než dáme karbanátky do trouby, pomažeme je olivovým olejem. 
  4.  Pečeme v předehřátě troubě 25 až 30 minut. V polovině pečení je obrátíme.







Žádné komentáře:

Okomentovat