neděle 28. února 2016

Tenisová restaurace

Před pár dny jsem byla s kamarádkou pozvána do méně známé ostravské restaurace. Dokonce i já, která jsem si myslela, že mám restaurace v centru Ostravy dokonale zmapované jsem byla překvapená a říkala jsem si, kde že to vlastně je.
Tenisová restaurace se nachází hned vedle tenisových kurtů v Komenského sadech v centru Ostravy. Je to menší příjemná restaurace s milou obsluhou a velice dobrým jídlem.
Protože jsem si tento podnik nevybrala sama, ale byla jsem do něj pozvána jeho majitelkou, bála jsem se situace, která by nastala, kdyby mi jídlo opravdu nechutnalo. Tuto komplikaci jsem ale naštěstí řešit vůbec nemusela, protože jídlo bylo opravdu dobré.


fotka z fb stránek restaurace

Hned po příchodu jsme byly uvítány milou paní majitelkou, která se o nás starala prakticky celou naší návštěvu. Nabídla nám jídlo z jídelního lístku a k tomu, kdybychom si nevybraly, jakékoliv jídlo na přání z kuchyně. Tato nabídka a občasné, až trochu do očí bijící, obskakování by se někomu mohlo zdát jako přehnané, ale mě to přišla jako snaha zviditelnit dobrou restauraci.
Jídelní lístek byl velmi pestrý a cenově v celku ucházející. Zákazníci si v době obědů mohou vybrat z mnohá chutí, kombinací a variant českých i zahraničních jídel.

Jediná nevýhoda tohoto podniku je jeho umístění. Mnoho potencionálních klientů si myslí, že se jedná o soukromou restauraci jen pro členy tenisového klubu a návštěvníky sportovního centra. Opak je však pravdou. I když se jedná o tenisovou restauraci nemusíte hrát tenis, abyste se zde mohli dobře najíst. Na druhou stranu to, ale nebude jen chyba zákazníků, že si do restaurace neumí najít cestu, protože i my, které jsme si všechny iformace o poloze předem vygooglily, jsme chvíli bloudily a hledaly. Určitě by nebylo na škodu popřemýšlet a zainvestovat do reklam, které by upozornovaly procházející se chodce, ze se nachází poblíž restaurace.





Tenisová restaurace asi nepatří mezi ty nejznámější a nejlepší v Ostravě, ale je to podnik se svým kouzlem, dobrou kuchyní, milou obsluhou a prosperující budoucností. Návštěvu určitě doporučuji.
odkaz na fb stránky https://www.facebook.com/Tenisov%C3%A1-restaurace-603705596384251/?fref=ts

1 komentář: