pátek 24. dubna 2015

Asijské kuře s keshu oříšky

Tento recept jsem viděla kdysi dávno v nějaké kuchařské show na TV paprika, a když se mi naskytla příležitost ho před pár dny vyzkoušet využila jsem ji a vrhla se na to.
Místo kuřecích prsou nakrájených na plátky jsem použila kuřecí křídla a ke keshu oříškům jsem přidala i pár arašídů, které v omáčce příjemně křupou.





INGREDIENCE:
1 kg kuřecích křidýlek
3 lžíce kukuřičného škrobu 
olivový olej
1/2 hrnku sojové omáčky
4 lžíce rýžového octa
4 lžíce kečupu
2 lžíce chilli omáčky
2 lžíce třtinového cukru
2 stroužky česneku
1 lžíce nastrouhaného zázvoru
1 hrnek keshu ořechů 
jasmínová rýže jako příloha
sůl, pepř
jarní cibulka

  1. Kuřecí křidélka omyjeme, očistíme a v kloubní částí rozřízneme na 3 dílky. Poslední část s minimem masa můžeme z jídla vyřadit úplně. 
  2. V uzavíratelném potravinářském sáčku smícháme kukuřičný škrob, pepř a sůl. Přidáme kuřecí křidélka a protřepeme. Maso dáme péct na 20 minut do předehřáté trouby dokud se nezatáhne a nebude mírně nazlátlé. 
  3. Mezitím si v misce smícháme sojovou omáčku, ocet, kečup, chilli omáčku, česnek, zázvor,  cukru,pepř a sůl.
  4. Na pánev nalijeme 2 lžíce olivového oleje a přidáme maso, které jsme vytáhli z trouby (na pánvi chytne ještě krásnou zlatou barvu) a keshu oříšky(když přidáme keshu na začátku vaření budou měkké, když ale chceme abych v omáčce křupali, přidejte je až na konci vaření).
  5. Po chvilce vše zalijeme připravenou směsí a necháme 15 minut dusit pod pokličkou (pokud budeme chtít víc omáčky, můžeme přidat i vodu podle potřeby).
  6. K omáčce si uvaříme jasmínovou rýži podle návodu na obalu. 





2 komentáře:

  1. Vypadá to lahodně :) ještě když je fotka takhle krásně dozdobená :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti fotky líbí. Jestě lepší než se koukat je ale vařit a ochutnávat :) Tak mužes recept zkusit a pak se pochlubit

      Vymazat